Klacht: Bestelling niet ontvangen

ericaT op 06 juni 2020 over SNIPES.nl in de categorie Internetshops - Schoenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27 mei een track en trace code gekregen om mijn bestelde schoenen te volgen. Tot op dit moment heb ik nog niets ontvangen, post nl geeft aan ook nog steeds geen pakket voor deze code te hebben ontvangen. Snipes klantenservice is niet bereikbaar, verbinding wordt verbroken. Je kunt een voicemail bericht achterlaten, maar daar gebeurt niets mee. Idem geldt dat voor mail verkeer, geen enkele reactie.
Snap dat het druk is bij de pakketdiensten maar later bestelde artikelen bij andere websites zijn al wel geleverd.

Gewenste Oplossing:

Geld terug van Snipes zodat ik de sneakers elders kan kopen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SNIPES.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SNIPES.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ericaT