Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 11 mei 2020 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aantal weken terug een bestelling gedaan op ASOS. Ik kreeg een mail met ‘bestelling mislukt’. Het geld is wel van mijn rekening. Op mijn account staat dat ik vorige week mijn bestelling zou binnen krijgen. Dit nog steeds niet ontvangen en kan ook geen contact opnemen. Ook nog geen bevestigingmail ontvangen met daarin een track and trace code.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket binnen heb gekregen. of mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Danihedy