Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 11 augustus 2019 over Unclaimed.store in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 2 weken nogsteeds mijn bestelling niet ontvangen. Na meerdere mailtjes kreeg ik eindelijk reactie dat ik die wel al ontvangen had moeten hebben. Daarna in 2 weken geen contact meer kunnen krijgen. Via social media 1x reactie gehad en daarna ben ik weer genegeerd. Extreem teleurstellend en geen goedkope bestelling!!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn bestelling ontvang of mijn geld terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Unclaimed.store

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Unclaimed.store nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Unclaimed.store in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Gwenol