Klacht: Bestelling niet leverbaar, ondanks betaling

op 07 oktober 2016 over Prenatal in de categorie Kledingwinkels

Beste heer / mevrouw,

Ik heb een aantal dagen geleden een email van jullie ontvangen dat mijn pakket vertraging heeft opgeleverd vanwege de mama mazzeldagen. Teneerste is het natuurlijk vervelend voor mij als klant, omdat ik vanuit jullie website gelezen hebt dat ik mijn product binnen 2 werkdagen bezorgd krijg. Ik heb dan ook de beloofde cadeau vervolgens besteld om dit cadeau te doen. Had ik geweten dat er wellicht vertraging zou opleveren was ik toch nog even naar de winkel gegaan. Ik snap dat het druk is geweest bij de mazzelmama dagen en hebt mijn nichtje aangegeven dat ik haar cadeau wat later zou brengen na jullie mail waarin jullie mij op de hoogte hebben gesteld dat mijn bestelling enige vertraging op zou lopen.

Echter krijg ik nu deze mail waarin staat dat jullie mij de koffer niet kunnen leveren omdat dit niet meer op voorraad is. Ik vind dit tevens een hele slechte service. Als iets niet leverbaar is waarom kan ik dit überhaupt bestellen? en betalen. Ik snap dat een product uitverkocht kan zijn, maar de service bieden dat de klant dan maar niets krijgt vind ik uitermate een slechte service.

Ik heb gister een bestelling gedaan bij de blokker en heb vandaag mijn pakket binnen gehad. Ondanks hun dolle dagen hebben zij alles geleverd wat ik heb besteld en ook in de gestelde termijn. Waarom kan een bedrijf zoals Prenatal dit niet?

Tevens zetten jullie op jullie website het volgende: http://www.prenatal.nl/prenatal/nl/over-ons.html
over Prénatal – prenatal.nl
www.prenatal.nl

Bij Prénatal vind je alles wat je nodig hebt voor jou en je kindje! Tegen de beste prijs, service, advies en 24/7 bereikbaar. Prénatal maakt je (aanstaande) ouderschap en het winkelen leuker, comfortabeler en makkelijker. Prénatal is er altijd voor jou.

Onze waarden

Ons bedrijfsconcept is gebaseerd op 5 waarden. Zodat jij altijd weet wat je van Prénatal kunt verwachten:

Toegewijd altijd 100% klantgedreven
Betaalbaar alles voor de beste prijs
Betrouwbaar altijd de beste service, kwaliteit en garantie
Verrassend altijd leuk en inspirerend winkelen
Bereikbaar altijd dichtbij, 24/7 toegankelijk

Ten eerste jullie tekst “alles wat je nodig hebt vind je bij prenetal”is al een fout begin. Jullie kunnen geeneens datgene leveren wat ik heb besteld en betaald hebt!
Ten tweede: ​”Tegen de beste serivice? ​Laat die service maar zitten, want ondanks jullie het product niet kunnen leveren bieden jullie geen alternatief zoals een latere levering. Nee daarvoor in de plaatst geven jullie het geld terug en kan de klant het maar uitzoeken. Met andere woorden: ga maar naar een andere winkel waar het dus wel te verkrijgen is toch????

​Ten derde: Jullie waarden over kunnen jullie maar beter weghalen op jullie website. Als jullie geen eens aan de waarde kunnen voldoen, zet dan alsjeblieft geen dingen die niet waar zijn!

Mocht radar jullie een douche willen geven, kunnen ze jullie van mij part een hele koude douche geven!

Wanneer mijn product voor dezelfde prijs aan mij geleverd is!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prenatal

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prenatal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Spaul