Klacht: Bestelling niet geleverd, wel betaald.

op 11 juli 2012 over Vinyl4ushop.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb medio april op de website van vinyl4ushop een voorraadbak voor lp’s besteld. De bestelling heb ik vrijwel gelijk betaald, en een bedrag van € 35,75 is van mijn bankrekening afgeschreven. Daarna ontving ik een ontvangstbevestiging dat de bestelling zo spoedig mogelijk zou worden verzonden. Helaas bleef de bestelling uit, ook ontving ik geen reactie dat er een vertraging was ontstaan. Ook bellen was zinloos, ik kreeg niemand aan de lijn. Na een herinnering aan het bedrijf gestuurd te hebben kreeg ik op 16 mei jl. een email dat er wat vertraging was ontstaan door verhuizing van de server e.d. Inmiddels heb ik hen nogmaals gemaild maar een reactie blijft uit. Ik heb sterk het idee dat ik opgelicht wordt, nou is het niet een groot bedrag maar ik ben wel van mening dat dit bedrijf hier niet ongestoord mee door kan gaan zodat er nog meer gedupeerden zijn. Bij deze dan ook mijn klacht. Heeft u nog tips wat ik in deze het beste kan doen?

Ik zie graag mijn geld terug inclusief een tegemoetkoming voor alle problematiek rondom deze bestelling.

Alle klachten die gemeld zijn door dani3ll3