Klacht: Bestelling niet geleverd, wel betaald!

op 14 juli 2016 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Op 24-06-2016 een bestelling geplaatst en online betaald (€45). Tot op heden alleen een bevestiging ontvangen en verder helemaal NIETS. Vervolgens neemt er bij de klantenservice van Perry Sport niemand op en op e-mails wordt niet gereageerd. Na zelf bellen naar een filiaal waar het geleverd zou worden, krijg je te horen dat het hoofdkantoor aan het verbouwen is en niet bereikbaar zijn. Uiteindelijk deze week eindelijk iemand aan de lijn gekregen bij de klantenservice: “goed dat u belt meneer, wij kunnen dit pas achterhalen zodra je zelf contact opneemt en ons het ordernr geeft…..” Belachelijk. Hij zou het gaan regelen en het geld zou retour gestort worden en bevestigd worden via mail. Je raad het al… Geen mail. Weer gebeld, opnieuw niemand bereikbaar. Hoe krijg ik mijn geld terug???

Volledige geldbedrag retour ontvangen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 04 augustus 2016 om 10:46 geantwoord

Beste Jorian,

Het is natuurlijk altijd vervelend wanneer een order niet uitgeleverd kan worden om wat voor reden dan ook. Ik heb daarom zojuist je order bekeken en geconstateerd dat het aankoopbedrag van €45 op 18 juli is overgemaakt op de iDEAL rekening waarmee je hebt betaald.

Onze excuses voor de vertraging en hoop dat het zo is opgelost.

Perry Sport Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Jorianvw