Klacht: Bestelling niet geleverd wel betaald

op 30 juni 2016 over Kiabi.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17 juni pakket besteld van 51.50 euro op kiabi.nl op 21 juni stond mijn pakket status op pakket word verzonden naar verzender van ons sorteer centrum. Dit is nog steeds zo het is nu 30 juni. Ik heb gemaild 2 dagen geleden kiabi zou contact op nemen met dhl wacht nu nog steeds op antwoord blijkbaar is het teveel moeite om even de telefoon te pakken en bellen. Heb zelf maar DHL parcel gecontact en pakket nr is niet bekend bij hun dus het ligt aan kiabi die het of niet verstuurd heb of pakket is kwijt. Ik ben schijtziek van het wachten en wil mijn geld terug of direct dat mijn pakket word afgeleverd. En zeer apart dat mijn 1e bestelling van een 10tje wel geleverd word en een bestelling van 51.50 euro niet word geleverd. Wat een ruk webshop.

Gewenste Oplossing:

Geld terug of per direct het pakket kunnen afhalen bij DHL afhaalpunt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kiabi.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Danielle Dijkhuizen

1 jaar geleden - Nu een Mail gekregen dat ik het geld terug krijg gestort binnen 5 werkdagen ben heel benieuwd aangezien de meeste het toch niet krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Kiabi.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Danielle Dijkhuizen