Klacht: Bestelling niet geleverd, Senzcare reageert gewoon niet

op 20 december 2012 over Senzcare in de categorie Zorghulpmiddelen

Ik heb laatst 5 producten besteld. Enkel 1 product is geleverd, terwijl op de pakbon alle producten stonden. Vooraf betaald. Als je ze belt, krijg je een telefooncentrale, die niet van Senzcare zelf is. Ik ben al 4 weken aan het bellen, de telefooncentrale geeft mijn klacht elke keer door, maar Senzcare belt mij gewoonweg NIET terug. Ik bestel hier nooit meer, dit riekt naar oplichting!!!

Of de 4 producten alsnog geleverd krijgen, of mijn geld terug

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Senzcare in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Senzcare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Senzcare

Heeft op 20 december 2012 om 14:26 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

De volgende e-mail heeft u eerder van ons ontvangen:

Van de bestelling met ordernummer 5112435 staat artikel NE-APS10, Persoonlijk veiligheidsalarm, in backorder.
Dat wil zeggen dat deze zijn besteld bij onze leverancier en worden uitgeleverd zodra deze bij ons uit voorraad leverbaar zijn.

Op de pakbon die is meegezonden in de doos staat eveneens aangegeven dat deze artikelen nog niet zijn geleverd en zullen worden nagezonden.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Reactie van de melder van de klacht Danae

6 jaren geleden - Ik heb de pakbon hier voor mijn neus liggen en er staat HELEMAAL NIETS op dat desbetreffende producten ' in backorder zijn', noch heb ik een mail ontvangen!

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Senzcare beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Danae