Klacht: Bestelling niet geleverd maar wel betaald.

Grieta1 op 04 december 2013 over MiniInTheBox.com in de categorie Internetshops - Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 10 november hebben wij een bestelling gedaan , best nr : 1311100607944701.Wij hebben direct betaald, en mail gekregen op 15 november dat het werd verzonden. Maar hebben de producten nooit gekregen. Wij hebben 2 keer terug gemaild en hebben deze ticket nr: 4509209 gekregen.
Bij mail contact krijg je geen passend antwoord.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn pas tevreden als de bestelde producten zijn geleverd , of onze geld is terug gestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 04 december 2013 om 08:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Uw bestelling is op 16 november verzonden, dat is nog geen maand geleden. U hebt hierover bericht gekregen. Daarnaast hebt u zelf bij uw bestelling gekozen voor gratis verzending. De levertijd voor deze verzendmethode (Super Saver) is doorgaans, zoals duidelijk vermeld, 10-20 werkdagen, wij vragen u dus nog even geduld te hebben.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en u zojuist een email gestuurd met daarin meer informatie over de status van uw pakket. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

Wij willen u verder graag mededelen dat onze klantendienst altijd bereikbaar is en binnen 24 uur de vragen van onze klanten beantwoord. U kunt hiervoor de onderstaande link gebruiken.
http://www.miniinthebox.com/nl/r/contact-us.html

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:
http://www.lightinthebox.com/nl/knowledge-base/c1182/a2852.html

Met vriendelijke groet,
De Klantendienst
MiniInTheBox

Alle klachten die gemeld zijn door