Klacht: Bestelling niet geleverd en geen status update

op 19 juni 2018 over JohnBeerens in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11 juni 2018 heb ik een bestelling geplaatst die ik de volgende dag zou ontvangen. Echter na twee dagen ging ik er vanuit dat ik een status van de bestelling via de mail zou krijgen, echter niets gehad. Geen probleem, dan stuur ik een mailtje (14-juni) met de vraag waar mijn bestelling blijft enof het product dan wel op voorraad is. Geen gehoor.

PS. De status van mijn bestelling via hun website geeft aan in behandeling. Oke, maargoed een korte feedback of reactie op mijn mail is voor mij prima.

Vervolgens op 18-juni 2018 heb ik een mailtje gestuurd via hun website, omdat ik dacht dat ze misschien mijn mail niet hadden ontvangen. Nu op 19-juni 2018 dacht ik maar om toch een keer te bellen. Ik krijg niemand te pakken…..

Ik begrijp niet wat er zo moeilijk is om even mij te woord te staan of via de mail een reactie toe te sturen?

Het gaat om hairgel, maar niets laten weten vind ik vreemd. Kunnen jullie mij helpen?

Gewenste Oplossing:

Levering van mijn bestelling.

Alle klachten die gemeld zijn door Pasjacobs