Klacht: Bestelling niet geleverd en geen contact mogelijkheden!

op 13 september 2016 over Maat-Webshop.nl in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 2016-06-14 vanuit België een bestelling geplaatst, die normaal gesproken rond eind juli zou geleverd worden. Niet dus.
Na menige e-mails en pogingen tot contact nog steeds geen reactie ontvangen omtrent het niet leveren. Zelfs telefonisch zijn ze niet bereikbaar (antwoordapparaat)

Gewenste Oplossing:

Wanneer voldaan wordt aan de bestelovereenkomst - leveren dus of geld terug indien niet meer in voorraad.
Wel graag heel snel een degelijk antwoord omtrent de transactie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Maat-Webshop.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Maat-Webshop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marc De Laet