Klacht: Bestelling niet geleverd

op 25 juni 2019 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zondag een wasmachine besteld met de garantie dat deze maandag geleverd zou worden. Maandag vrij gepland, maar door ‘een fout in het systeem’ zou de wasmachine dinsdag komen. Dinsdag om 1 uur moesten we buiten wachten omdat de bestelbus al in de straat zou staan, maar om 3 uur waren ze er nog niet. Vervolgens krijgen we bericht dat de bestelling niet geleverd zou worden.

Gewenste Oplossing:

Als de wasmachine alsnog vanavond geleverd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 27 juni 2019 om 15:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Wat vervelend om te vernemen dat u een nare ervaring met ons hebt gehad! Wij zien dat de koerier bij de eerste leverpoging door problemen met de bestelwagen de route heeft moeten staken. Onze excuses dat wij u hier niet van op de hoogte hebben gesteld.

Uit ons systeem blijkt dat uw levering inmiddels is geannuleerd en retour zal gaan naar de opdrachtgever.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Dynalogic Wecare-team.

Heeft op 27 juni 2019 om 20:25 geantwoord

We hebben de aankoop niet geannuleerd, we hopen dat de wasmachine zo snel mogelijk geleverd wordt

Alle klachten die gemeld zijn door EB2019