Klacht: Bestelling niet geleverd

op 26 december 2012 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

ik heb 10 november 2012 een bestelling geplaats en betaald maar de bestelling is nooit aangekomen (het zou 10-20 dagen duuren). Geen contact via de website. ook mijn email adres wordt niet meer herkend in hun system (dus kan niet inloggen). Geen verder contact mogelijk. Wel advertenties blijven wel binnenkomen op email adres!

spoedige levering of per direct geld terug storten.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb MiniInTheBox.com een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 31 december 2012 om 12:34 geantwoord

"Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd. Het is niet normaal dat u uw pakket nog niet hebt ontvangen. Wij kunnen u verschillende mogelijke oplossingen aanbieden, waaronder een gratis herverzending. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin meer informatie over uw bestelling en een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De Klantendienst
MiniInTheBox
"

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van MiniInTheBox.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door painfbat