Klacht: Bestelling niet geleverd

Nicolettevanm op 30 maart 2018 over MiniInTheBox.com in de categorie Internetshops - Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

21 november 2017 order geplaatst. Tot nu toe niet ontvangen.
Meerdere malen contact gehad waarbij er werd verzocht nog even af te wachten.. nu een aantal maanden later vind ik dat het wel lang genoeg heeft geduurd.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn geld terug krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 30 maart 2018 om 15:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

2
RCS-IT-Alex
18-03-27 08:49
Beste klant,

We zien meerdere pakketten in uw bestelling. Kunt u ons vertellen welk pakket u al hebt ontvangen en op welke u nog wacht De details van deze pakketten zijn als volgt:

Pakket 1: Trackingnummer RK843839108CN

Pakket 2: Trackingnummer RK844537293CN

Laat ons dan weten welk pakket er nog steeds niet is en of u liever een nieuwe verzending of terugbetaling wilt.

We horen graag van u.

Met vriendelijke groet,
Alexandru
De Klantenservice

3

18-03-27 09:30
Hallo,
Het tweede pakket met nummer RK843839108CN heb ik nog niet ontvangen. Het andere pakket was netjes op tijd.
Ik prefereer een terugbetaling.
Met vriendelijke groet,
Nicolette

4
RCS-IT-Alex
18-03-30 01:17
Dear Nicolette van Marion,

We apologize for any inconvenience.

If you no longer need this order, we can arrange a full refund or offer you a rewards.

Please let us know whether you want a refund or a rewards.

We are looking forward to your response.

Sincerely,
Alexandru
www.miniinthebox.com Customer Service

5

18-03-30 01:42
I would like a refund. Thank you for your response

Alle klachten die gemeld zijn door