Klacht: Bestelling niet geleverd

op 12 september 2017 over Prenatal in de categorie Kledingwinkels

Wij hebben een peuterjas besteld via de webshop van Prenetal. Bij het artikel stond dat ze op voorraad waren. Ook in de mail die we daarop ontvingen stond dat de peuterjas ons toegezonden werd. Vandaag kreeg ik een klein pakketje met nog iets anders wat we hadden besteld, maar geen peuterjas. In de brief die erbij zat, stond dat bij het samenstellen van de bestelling deze jas niet op voorraad was. Direct op de website gekeken en daar kon ik gewoon de jas bestellen en er stond ook dat deze jas op voorraad was. Daarop klantenservice gebeld, die meldde dat de site 2x in de week werd bijgewerkt. Ik vind het zeer vervelend dat je een jas besteld waarop er genoeg op voorraad zijn en dat je bijna een week later te horen krijgt dat het toch niet zo is. En helemaal dat jullie dan nog op de site de jas te koop aanbieden waardoor meer mensen op hun neus kijken. Het is overigens niet de eerste keer dat ik dit meemaak. Ik heb dit ook al met een ander artikel meegemaakt.

Werk de site goed bij, zodat de klant niet voor een teleurstelling komt te staan.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prenatal

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prenatal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vis87