Klacht: Bestelling niet geleverd

op 05 augustus 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb een bestelling gedaan op de website van miniinthebox. Van tevoren werd aangegeven dat de levertijd 10 – 18 dagen zou bedragen. Inmiddels ben ik bijna 3 maanden verder en heb ik nog niks ontvangen. De track en trace geeft aan dat het pakket door Die Post niet kon worden overgedragen aan PostNL.

Geld terug en de bestelling annuleren.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Mini in the boos

2 maanden geleden - Update: hieronder weer dezelfde inhoudelijk slechte antwoorden. Ik ga hier niet mee akkoord. Beste Klant Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen via klacht.nl. De klantenservice zal zsm contact met u opnemen Mvrgr. Het MITB Team lacht van Mini in the boos Ik heb een bestelling gedaan op de website van miniinthebox. Van tevoren werd aangegeven dat de levertijd 10 - 18 dagen zou bedragen. Inmiddels ben ik bijna 3 maanden verder en heb ik nog niks ontvangen. De track en trace geeft aan dat het pakket door Die Post niet kon worden overgedragen aan PostNL. Ik heb hiervan melding gemaakt op de website van mini in the box. In eerste instantie kreeg ik een algemene e-mail met hierin de melding dat er een onderzoek zou worden gestart dat 2 maanden in beslag kon nemen. Hierop heb ik gereageerd met een screenshot waarin duidelijk staat aangegeven dat de zending niet kon worden overgedragen aan PostNL en dat ik daarom niet geloof in levering en mijn geld tetug wil. Het antwoord was dat ik zelf maar contact moest opnemen met de vervoerders om te achterhalen waar mijn bestelling bleef. Ik vindt dit onnaceptabel en heb nogmaal aangegeven mijn geld terug te willen. Gewenste Oplossing Geld terug en de bestelling annuleren. Extra informatie Van Klantenservice Datum 2017-07-30 14:20:58 Betreft Uw klacht Extra informatie Beste Ashley Moekmoedshek, Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen. Om te beginnen willen we onze excuses aanbieden voor de vertraging, we willen u graag helpen om deze kwestie op te lossen. Aangezien u uw zending niet hebt ontvangen, komt dit waarschijnlijk omdat het werd vertraagd vanwege een onbekende reden; bijvoorbeeld door oponthoud bij de douane, mislukte aflevering als gevolg van uw afwezigheid, enz. Gebruik de onderstaande link om de meest recente informatie over uw pakket te traceren. Als het pakket al in uw land is aangekomen, neem dan contact op met uw plaatselijke postkantoor en vraag om meer informatie aan de hand van het tracking nummer RU463587756CH. Tracking link: https://www.17track.net/en/track?nums=RU463587756CH We hebben de zending getraceerd en kunnen u vertellen dat uw pakket al in uw land/bij uw lokale postkantoor is aangekomen. Neem in dit geval contact op met uw plaatselijke postkantoor om naar details te informeren over trackingnummer RU463587756CH. Wij hopen dat u de zending snel ontvangt. Netherlands: 0900-0570/(+31 20) 587 3412 Met vriendelijke groet, Nuno www.miniinthebox.com Klantenservice

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 16 augustus 2017 om 20:16 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Mini in the boos