Klacht: Bestelling niet geleverd

op 30 november 2016 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb voor meer dan 260 euro besteld bij boohoo. Ik heb 21-11-2016 besteld en ik zou het die week gelijk ontvangen. Tot heden nog niks ontvangen. Ik kan niemand bereiken over de bestelling. Met inloggen zegt de site dat het account niet bestaat en met de code die ik uit de mail gekopieeerd hebt zegt tie dat de order niet bestaat. Order niet bestaat? Wat vreemd want ik heb meerdere mails ontvangen met mijn bestelling, zelfs een track and trace die het helemaal niet doet. Andere hierin ervaring? Of oplossingen?

Ik ben tevreden als ik mijn pakketje heb ontvangen binnen de gestelde tijd, aangezien deze al voorbij is.. Nu kan het mij alleen nog blij maken als ik mijn geld terug krijg of alsnog alle producten en dan een vergoeding omdat de service niet bestaat, de levering slecht is en het gewoon een manipulatief bedrijf is.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ZHNAlaers