Klacht: Bestelling niet geleverd

op 21 juni 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een haarborstel op stroom besteld ter waarde van 42 euro,ik zou het bestelde binnen 2 werkdagen krijgen,maar ik krijg geen bericht na gestuurde mails ,en telefonisch krijg ik ze niet te pakken.

Gewenste Oplossing:

Als ze mijn geld terugstorten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 21 juni 2016 om 08:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Bouman,

U geeft aan dat u uw Simply Straight Brush nog niet heeft ontvangen. Na controle is gebleken dat deze op donderdag 16 Juni is geleverd op het door u opgegeven afleveradres.

Indien u deze niet wenst kunt u deze retourneren met het bijgeleverde retour formulier, mocht u het niet retourneren dan wensen wij u veel plezier met uw aankoop.

Met vriendelijke groet,

Team Tommy Teleshopping.

Alle klachten die gemeld zijn door Farida Bouman