Klacht: Bestelling niet geleverd

op 22 januari 2014 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

24 december 2013 doe ik de bestelling “Train je spieren met halters of dumbells (vanaf € 29, gratis bezorging)”.
24 december 2013 krijg ik een bevestigingsmail waarin o.a. wordt aangegeven dat ik een mail krijg als het product is onderweg is (deze mail heb ik nooit ontvangen) en dat levering 2 weken na aakoop van de groupon plaats vind.
13 januari 2014 neem ik contact met jullie op omdat ik nog geen product heb ontvangen.
16 januari 2014 krijg ik een track en trace code van jullie waarmee ik kan zien wanneer het product wordt geleverd
16 januari 2014 meld ik mij weer bij jullie omdat er volgens de track en trace code het product op 30 december 2013 om 13.45 uur is geleverd op mijn huisadres en er is getekend door heer/mevrouw Overstegen.
18 januari 2014 krijg ik een mail van jullie dat jullie partner binnen 72 uur contact met mij zal opnemen via mail of telefoon.
21 januari 2014 mail ik Groupon weer met de vraag wanneer de partner contact met mij opneemt.
22 januari 2014 krijg ik een mail van Groupon met als antwoord dat de “juiste” afdeling aangeeft dat het product is bezorgt en er voor is getekend en dat het een groot pakket is dat niet zomaar kan verdwijnen.

Dus ik wordt nu beticht van een leugen, maar bewijzen leveren waar het pakket is afgeleverd en waar de handtekening staat krijg ik niet.

Gewenste Oplossing:

Geld terug of het product alsnog leveren. Wat jullie partner UPS fout heeft gedaan, moeten Groupon zelf uitzoeken. Dit is puur diefstal.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht kbhoedja

3 jaren geleden - Inmiddels contact gehad met UPS, die geven direct toe dat het adres verkeerd is bezorgd door hen op een ander adres. Om de claim af te handelen verzoeken zij de verzender (Groupon) contact op te nemen met UPS om de claim af te handelen. Lees hier met grootse verbazing de reactie van Groupon Monique, 27-Jan 14:05: Beste meneer Bhoedja, Wij mailen u naar aanleiding van de deal "Train je spieren met halters of dumbells (vanaf € 29, gratis bezorging)". Uw kwestie is destijds doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Wij hebben van hen vernomen dat u uw pakket zelf kunt ophalen op het afgeleverde adres. U heeft de naam en het adres waar uw pakket is bezorgd. Onze excuses hiervoor. Wij hopen dat in het vervolg zulke problemen zich niet zullen voor doen, zodat u kunt genieten van de Groupon- experience. Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u hierbij een fijne dag verder. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Monique Customer Support Groupon Netherlands B.V. www.groupon.nl T: +31 20 435 03 69 F: +31 20 890 76 35 FAQ: www.groupon.nl/faq Dus ik mag zelf achter mijn pakje aan ergens bij mensen die in een straat wonen die ik niet ken. Groupon wat een schijtbedrijf!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door kbhoedja