Klacht: bestelling niet gekregen

op 28 september 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 30 september 2016 om 16:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Grondelaers,

Bedankt voor uw e-mail.

Wat vervelend dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen, deze zou al bezorgd moeten zijn. Vermoedelijk is er iets mis gegaan met de verzending.

Wij kunnen de leverancier verzoeken uw bestelling nogmaals te verzenden (een nazending kan tot maximaal 10 dagen duren) of overgaan tot creditering van uw aankoopbedrag.

Wanneer u voor een nieuwe zending kiest ontvangen wij graag uw adresgegevens. Wilt u dat per email aangeven? U kunt uw keuze mailen naar info@groupdeal met uw ordernummer.

Graag vernemen wij van u welke optie uw voorkeur heeft.

Met vriendelijke groeten,
Team GroupDeal

Alle klachten die gemeld zijn door paul grondelaes