Klacht: Bestelling niet geannuleerd bij Vodafone

op 11 oktober 2016 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

Ik heb op 15 juni 2016 een vodafone mobiele abonnement geplaatst via Typhone.nl op 16 juni 2016 heb ik heb Typhone gebeld en mijn bestelling geannuleerd en op 17 juni heb ik een anuleerings bevestiging via E-mail ontvangen van Typhone. Ik had niks ontvangen geen toestel en geen simkaart typhone heeft ook een klein bedrag terug gestort naar mijn rekening die heb ik tijdens besteling betaald had maar , twee maanden later heb ik gemerkt dat vodafone twee onbekende bedragen van mijn rekening geïncasseerd heeft ik heb vodafone gebeld hun zeiden dat ik een nieuwe mobile abonnement bij Vodafone heb en ik heb Typhone gebeld typhone geeft aan dat dit een fout is geweest wij gaan voor u deze bestelling annuleren en geven wij anuleering door aan Vodafone. Ik ben drie maanden bezig met Typhone en vodafone maar helaas is nog steeds mijn bestelling niet geannuleerd en ik krijg steeds nieuwe telefoon rekeningen van Vodafone ik ben bij politie geweest politie helpt mij niet gemeente doet niks juridische adviesbureau kan niet veel doen ik heb met de konsument wijzer contact gehad hun gaan ook niets doen wat moet nu ????? Kan iemand mij helpen alstublieft?

Mijn bestelling annuleren bij Vodafone alstublieft

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Typhone

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Typhone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mirweis Hasanzada