Klacht: Bestelling niet compleet en telkens geen reactie

op 11 juli 2016 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

Zaterdag heb ik een deel van mijn bestelling ontvangen
1 artikel zat hier niet bij. Ook niets van gehoord of gelezen dat deze later zal komen oid. Tijdens het bestellen was deze op voorraad dus deze verwachte ik dan ook bij de andere artikelen die ik afgelopen zaterdag heb ontvangen.
Ik weet niet wanneer of dat dit artikel nog bezorgd word. Ik ben ook niet alle dagen thuis!

Ook heb ik inmiddels vanaf zaterdag 3x gemaild naar de klantenservice en 5x gebeld. Krijg geen mail terug en er word steeds niet opgenomen
En dat terwijl ik steeds wel de belkosten moet betalen! Dit noem ik geen klantenservice. Je kan nergens terecht.

Als het artikel zsm bezorgd word. Wij gaan donderdag op vakantie. En als ik bericht krijg wanneer en hoelaat de bezorgen komt en dat ik de belkosten van 5x bellen terug krijg.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aktiesport

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aktiesport nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aktiesport in behandeling genomen

Bericht van Aktiesport

11 maanden geleden - Beste Stephanie. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Het laatste artikel was helaas niet meer voorradig en hebben wij om die reden niet kunnen leveren. Het aankoopbedrag is inmiddels gecrediteerd. Kunnen wij nog iets voor jou betekenen? Klantenservice Aktiesport

Alle klachten die gemeld zijn door stephanie.88