Klacht: Bestelling niet compleet

op 07 oktober 2016 over Prenatal in de categorie Kledingwinkels

Tijdens de mazzeldagen heb ik een bestelling gedaan. Kwam mooi uit die 20 procent korting, kon ik nu voor een aardige prijs die dure slaapzak kopen.

Helaas begon het met de levertijd die miet waargemaakt kon worden; ‘wegens enorme drukte tijdens de mazzeldagen loopt uw bestelling vertraging op’. Lijkt mij toch logisch dat er meer bestellingen gedaan worden tijdens dit soort acties?! Andere webshops houden daar gewoon rekening mee.

Vervolgens krijg ik mijn bestelling binnen en blijkt juist die dure slaapzak niet leverbaar. Sorry hoor, het kan best dat een artikel even niet op voorraad is maar dan zou ik graag de keus krijgen of ik mijn geld terug wil of nog iets langer wil wachten op het artikel (het zit namelijk standaard in het assortiment). Nu wordt het geld teruggestort en heb ik geen slaapzak. Moet ik deze ergens anders bestellen en ben ik alsnog duur uit.

Met dit soort acties moet je gewoon zorgen dat je voorraadinformatie up to date is. Ik ben zeer teleurgesteld in de prenatal.

Als ik de slaapzak alsnog voor de aanbiedingsprijs kan ontvangen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prenatal

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prenatal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JufPien