Klacht: bestelling niet compleet

op 16 augustus 2016 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Mijn bestelling is op 27 augustus geleverd.
Maar inplaats van 7 pakketten heb ik er 6 gekregen.na drie afspraken die niet doorgingen.waarvoor ik vrije dagen heb moeten opnemen. en vier of vijf keer mailen en bellen wanneer het andere pakket gebracht kan worden.weet niemand waar het pakket is en kan ik nu uiteindelijk weer een week gaan wachten op een nieuwe mail voor een nieuwe afspraak?

Als ik vandaag nog gebeld word waar mijn pakket is.en ik een duidelijke afspraak met hun kan maken om eindelijk mijn pakket te krijgen.zodat mijn bed compleet is en ik fatsoenlijk kan slapen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 16 augustus 2016 om 12:41 geantwoord

De vervoerder heeft 1 pakket inderdaad niet geleverd bij de klant. Dit pakket bevat de topmatras welke bij het boxspring bed hoort. Helaas heeft de vervoerder dit pakket ook weer retour gestuurd naar OTTO.
OTTO heeft inmiddels contact gehad met de klant en aangeboden de topmatras opnieuw te bestellen of een korting op het bed te verwerken.
Klant heeft voor de korting gekozen. Het bedrag van de korting wordt aan klant terug betaald.

OTTO
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door SuusvdBerg