Klacht: Bestelling niet compleet

op 27 mei 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik heb laatst een dure diesel horloge besteld bij groupon. De horloge kwam netjes optijd binnen maar tot mijn grote verbazing zat de horloge niet in een dieselbox zoals in de omschrijving. Het was gewoon verpakt in een zakje. Ik heb meerdere malen contact met groupon opgenomen maar ze kunnen niets voor mij betekenen, er werd zelfs zomaar opgehangen. Ik vind dit belachelijk want heb er zoveel voor moeten betalen en dan krijg ik het niet compleet binnen. Bij de omschrijving stond dat het geleverd zou worden in een dieselbox. Het is als cadeau bedoeld en ik vind het niet netjes om het zo te overhandigen. Mijn laatste telefoongesprek was op vrijdag 27 mei rond kwartover 1 ik heb toen contact gehad met Juanitte. En zij heeft toen zomaar opgehangen. Vind het een zeer slechte en onvriendelijke service.

Ik ben tevreden op het moment dat mijn bestelling compleet is. Dus wanneer ik een horloge in een dieselbox krijg geleverd.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Busra kir