Klacht: bestelling niet binnen gekomen

op 30 januari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Hallo,

ik heb mijn jas op 4 januari 2014 besteld op miniinthebox.com
het gaat om: Mannen Contrast Color Solicing Warmte Uitloper de peridot kleur. Als ik het pakketje traceer staat dit:
14-01-2014 15:38:00
Uw pakket is aangekomen in het verdeelcentrum van uw postkantoor en wordt in de komende 2 tot 3 dagen bij u bezorgd. Maar het is onderhand al de 25ste. Dus ik wil
graag een klacht in dienen, en ik hoop dat jullie er wat aan kunnen doen. De gegevens staan in de bijlage.

Met vriendelijke groeten,

Tim Bomers

Geld terug
of liever de jas alsnog opgestuurd krijgen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb MiniInTheBox.com een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 februari 2014 om 07:05 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd. Het is niet normaal dat u uw pakket nog niet hebt ontvangen. Wij kunnen u verschillende mogelijke oplossingen aanbieden, waaronder een gratis herverzending. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail. U kunt de ticket/email ook lezen nadat u bij 'Mijn Bestellingen' inlogt op onze site.

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

De Klantendienst
MiniInTheBox

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door timbomers