Klacht: Bestelling niet binnen

op 24 augustus 2016 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 8 augustus heb ik een jurk besteld. Op de website wordt aangegeven dat de jurk ongeveer binnen 4 dagen geleverd zal worden. Op 11 augustus heb ik een mail gehad dat mijn bestelling op weg is naar mij en heb ik een track & trace code gekregen. Tot op de dag van vandaag heb ik nogsteeds geen jurk, trace code doet het niet en geld is weg! No boohoo anymore

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik mijn jurk binnenkrijg en voor het wachten en het contact opzoeken maar geen reactie krijgen een gratis item uit mag zoeken en die wel optijd binnen komt !

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Taisramos