Mijn Klacht:
Voor de zoveelste keer heb ik een probleem met de bezorger van mijn bestelling van dhl.
Ik woon 5 hoog en er is een lift.
Ik heb een spierziekte en zit daarom in een rolstoel.
Er wordt aangebeld beneden ,dus ik doe vanuit mijn woning via intercom de deur open.
Na 5 minuten …niemand.
Ik ga met de lift naar beneden en tot mijn grote verbazing ligt mijn pakket op de grond op de eerste verdieping.
Ik kan die niet oppakken vanuit mijn rolstoel.
Dit vind ik ronduit schandalig
Gewenste Oplossing:
Gewoon afleveren bij mijn voordeur zoals het hoort


