Klacht: bestelling niet afgerond

op 21 september 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik had op Facebook de advertentie gezien voor de mee-eters te verwijderen ik ben begonnen om het te kopen ik heb mijn naam adres en email ingevuld maar ik had mij bedacht en ben niet verder gegaan en heb de bestelling afgebroken nu zeggen ze dat zodra ik mijn gegevens ingevuld heb dat ik een bestelling heb geplaatst en heb het pakketje net ontvangen maar ik wil het helemaal niet vast bedankt Banastra

ik ben niet tevreden met wat ik allemaal gelezen heb

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 25 september 2016 om 22:35 geantwoord

Beste Sarie,

Bedankt voor uw schrijven.

Zoals onze klantenservice heeft aangegeven, is de bestelling aangemaakt omdat u te ver door bent gegaan met het bestelformulier waardoor u een bestelling heeft geplaatst.

Inmiddels heeft u een e-mail met retour instructies ontvangen. Deze kunt u gebruiken voor het terugsturen van de bestelling als u deze niet wilt houden.

Alle klachten die gemeld zijn door banastra