Klacht: Bestelling niet aangekomen.

op 04 juni 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Internetshops - Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot mijn schrik zag ik het systeem mijn oude adres pakte, ik heb meteen na de bestelling, dus 5 minuten daarna mijn adres opnieuw veranderd, maar ik had al betaald. Ik kon niemand bellen om ze te waarschuwen. Maar ik kreeg een melding dat het enkele dagen zou duren voordat het nieuwe adres verwerkt zou zijn in het systeem??? en dat het dus in orde zou komen. Na een bericht met dd vraag of ik tevreden was over mijn bestelling, begon ik me toch zorgen te maken.
Het duurde even voordat ik doorhad hoe ik ze in ieder geval kan mailen. Ze hebben namelijk ook geen rechtstreeks mailadres, maar het moet via je eigen site en dat staat niet duidelijk!
Ik leg de situatie uit zowel in het Nederlands als in het Engels. Krijg ik als antwoord dat het wat langer kan duren… nogmaals vraag ik waar het pakketje naar toe gaat… en jawel hoor, het oude adres… ik heb ze zelfs mijn telefoonnummer gegeven, want op het laatst kreeg ik wel in het Nederlands antwoord; dat het pakket onderweg is naar het oude adres en daarmee is de zaak afgedaan šŸ™
Ik heb nu twee verdrietige kindjes. Want van die mensen die daar wonen, hoor ik natuurlijk niets meer.

Gewenste Oplossing:

Wij willen gewoon onze bestelling naar het nieuwe adres wat ik direct had aangegeven. Bij elk internet bedrijf waar zoiets gebeurt wordt dat gewoon meteen opgepikt, Ik verwacht dat ook dit bedrijf dat netjes afhandelt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 04 juni 2017 om 23:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Linda van Gelder,

We hebben uw pakket verzonden naar het eerder opgegeven adres:

Helaas is uw bestelling al verzonden op 2017-05-17 en kan het verzendadres niet meer worden gewijzigd. We raden u echter aan om contact op te nemen met PostNL zodra uit de trackinggegevens blijkt dat het pakket in Nederland is gearriveerd.

Volgens onze gegevens werd uw bestelling verzonden via SwissPost-track-HYD, met trackingnummer RU464716942CH.

U kunt het hier volgen:
Tracking link: http://www.17track.net/en
Bezorger is PostNL, tel 0900-0570

Let op: bij de door u gekozen verzendmethode duurt het meestal 10-20 werkdagen (14-28 dagen) voordat de zending aankomt.

Wanneer het afleveren van de zending niet is gelukt vanwege het onjuiste adres, zal het 2 maanden later aan ons worden geretourneerd. In dat geval zullen wij voor u een gedeeltelijke terugbetaling verzorgen van [EUR 28.16]. Wij vragen uw begrip voor het feit dat wij de verwerkingskosten hiervan moeten afhalen, aangezien de koerier deze aan ons doorberekent voor de heen en weer zending.

Bedankt voor uw begrip en uw steun.

Met vriendelijke groet,
Carla
www.miniinthebox.com Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Demi Norah