Klacht: Bestelling niet aangekomen

op 01 juni 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 6 april 2016 een bestelling gedaan, het geld is van mijn bank afgeschreven en ik heb nog steeds niks ontvangen.
dit zijn de gegevens van de bestelling

ORDER NUMBER:
1604060423908553

ORDER DATE:
April 06, 2016

STATUS:
Shipped

SHIPPED TO:
Michelle Boom (Ginkelstraat 68 Venlo, 5911ES Limburg, Netherlands)

Phone:31-638040045

SHIPPING METHOD:
Super Saver Verzending (10-20 business days)

BILLED TO:
Michelle Boom (Ginkelstraat 68 Venlo, 5911ES Limburg, Netherlands)

Phone:31-638040045

PAYMENT METHOD:
REAL-TIME BANK Overboeking

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik het geld teruggestort krijg op mijn bank!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 14 juni 2016 om 19:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door michelle_boom@live.nl