Klacht: Bestelling niet aangekomen

op 11 april 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 10-01-2016 vijf artikelen met bestelnummer 1601100822983637 besteld. Mijn volgnummer is niet beschikbaar en ook nooit geweest. Ik heb een e-mail ontvangen waarin duidelijk staat aangegeven dat de bestelling is verzonden. Ook op de site staat dit aangegeven. Tot nu toe (28-03-2016), bijna 3 maanden later, heb ik nog steeds niks ontvangen, terwijl er duidelijk staat aangegeven dat ik maar 20 werkdagen moet wachten.

Gewenste Oplossing:

Ik heb verzendkosten en verzekeringskosten extra betaald, dus graag had ik mijn geld terug gekregen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 03 mei 2016 om 08:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 09 mei 2016 om 10:12 geantwoord

Vandaag, 9 mei, meer als een maand later heb ik nog steeds geen geld terug gekregen.

Alle klachten die gemeld zijn door coenenmarie@hotmail.com