Klacht: Bestelling mode musthaves

op 27 juli 2017 over Focum Commerce B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had tot de 27e Julie (vandaag) de tijd te betalen, ivm vakantie tot het laatste moment gewacht! Wil ik betalen op de 27e is het al overgedragen aan focum

Gewenste Oplossing:

Als de er geen incasso kosten verhaal worden omdat ik nog binnen termijn wil betalen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Focum Commerce B.V. over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Focum Commerce B.V. in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Focum Commerce B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Focum Commerce B.V.

Heeft op 07 augustus 2017 om 15:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 07 augustus 2017 om 15:50 geantwoord

Ik ben niet tevreden met de hoge incasso kosten! Terwijl ik nog binnen het termijn wilde betalen...

Alle klachten die gemeld zijn door Pat16