Klacht: Bestelling mode musthaves

op 27 juli 2017 over Focum Commerce B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had tot de 27e Julie (vandaag) de tijd te betalen, ivm vakantie tot het laatste moment gewacht! Wil ik betalen op de 27e is het al overgedragen aan focum

Gewenste Oplossing:

Als de er geen incasso kosten verhaal worden omdat ik nog binnen termijn wil betalen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Focum Commerce B.V. over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Focum Commerce B.V. in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Focum Commerce B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Focum Commerce B.V.

Heeft op 07 augustus 2017 om 15:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 07 augustus 2017 om 15:50 geantwoord

Ik ben niet tevreden met de hoge incasso kosten! Terwijl ik nog binnen het termijn wilde betalen...

Bericht van Focum Commerce B.V.

1 maand geleden - Geachte mevrouw de Boer, U mag bij wijze van hoge uitzondering het factuurbedrag (zonder incassokosten) ad € 34,90 o.v.v. 1000147979 overmaken naar bankrekeningnummer: NL46ABNA0461782782. U dient de betaling voor 31-8-2017 te verrichten. Wanneer wij uw betaling ontvangen, zullen wij tot sluiting van het dossier overgaan. Tevens willen wij u melden dat als wij voor genoemde datum geen betaling ontvangen, de vordering alsnog zal worden doorgezet naar onze incassopartner (met rente en incassokosten). Met vriendelijke groet, Focum

Alle klachten die gemeld zijn door Pat16