Klacht: Bestelling mislukt slechte service

op 27 september 2016 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik bestelde kleding en heb deze ook betaald. Echter kreeg ik geen bevestiging. Hierover met de klanten service gemaild. Eerst werd mij verteld dat mijn order verwerkt was en dat ik deze binnen enkele dagen zou ontvangen. Ik teruggemaild of ik een track and trace code zou kunnen ontvangen. Toen kreeg ik een mail terug met de melding dat mijn bestelling niet goed was doorgekomen en dat ik mijn geld binnen 5 werkdagen terug zou ontvangen. Nu is alle kleding die ik wou bestellen al uitverkocht… Ik vind dit slechte service. Als ik niet om mijn track and trace code had gevraagd zat ik namelijk nu nog te wachten op mijn bestelling.

Ik ben tevreden als een tegemoetkoming krijg voor mijn volgende bestelling. Of alsnog de mogelijkheid om de artikelen te bestellen die ik in eerste instantie besteld had. Ik ben nu namelijk al 2 weken 64 euro kwijt die ik dit over 5 werkdagen weer terug ontvang.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Myrtheeexox