Klacht: bestelling met extra maandkosten DIE IK NIET BESTELD HEB

op 22 september 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Krijg van post nl 3 x het verzoek dat ik een poststuk op moet halen, Waarbij ik zeker weet niks besteld te hebben.
18 September komt er vervolgens een brief van jullie binnen met daarbij de zin bedankt voor uw bestelling wat ik niet besteld heb, associaal vind ik het dat daarbij mijn abonnement omhoog gaat met 2 euro ik snap dat dit op het aantal klanten wat koning bij jullie is een aardige omzet betekend maar dit niet over mijn rug. Ik vind dit echt bovenmaats het gaat mij niet om 2 euro maar om aanpassing van mijn abonnement waar ik niet om vraag????????

Gewenste Oplossing:

U gaat mij een brief sturen met ontbinding van dit gebeuren en zorgen dat ik geen pakket meer heb liggen, en uitleggen hoe dit kan

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lpjm