Klacht: Bestelling loungeset word niet geleverd

op 10 augustus 2015 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Wijhebben op 4-8-2015 (via website) een loungeset bij hun gekocht
Afgelopen zaterdag kregen we een mail dat de loungeset niet leverbaar is.

We hebben voor deze loungeset andere aanbieding laten schieten,Nu krijgen we deze loungeset niet toegestuurd én de andere aanbieding is verlopen!
Oftewel wij lopen nu alles mis!
In de algemene voorwaarden die we in de mail kregen bij de bestelling, staat in:
Artikel 4 – Het aanbod
1. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
3. Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden.
Artikel 13 – levering en uitvoering
3.Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal de ondernemer geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij een andere leveringstermijn is overeengekomen. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.

Aan de voorwaarden van artikel 4 hebben ze niet aan gehouden. Er stond nergens op de webshop dat er minimaal loungesets leverbaar zijn.
En zoals er in artikel 13 word beschreven hebben wij recht op een schadevergoeding.

Als we de loungeset alsnog krijgen of dat we een ander uit mogen zoeken

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 04 september 2015 om 07:51 geantwoord

conform de voorwaarden op tijd aangegeven dat niet leverbaar. Klant hier ook over geinformeerd

Alle klachten die gemeld zijn door K vdv