Klacht: bestelling “loopt vast” en “helpdesk” verkoopt onzin

op 21 december 2012 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

onderstaande kontakt heb ik gemaakt voor een goede vriendin die nu niet kan bellen en/of internetten, dus niet bereikbaar is aangezien alles via internet loopt.

bestelnummer: 2555365

eind november heeft zij een bestelling geplaatst, nu 4 weken geleden !!!
wel bevestigingsbrief gekregen, verder geen respons.
afgelopen maandag gebeld met klantenservice, aardige mijnheer, “uw bestelling is vastgelopen in het systeem, gebeurt wel vaker” “ik zal hem even een zetje geven”
ik: “ok, kan je hem iets van spoed meegeven?? wij willen graag met kerst beschikking hebben over internet”
hij “ja, komt voor elkaar, U wordt zo spoedig mogelijk gebeld door onze 2e lijn”
( ik heb voor kontakt mijn mobiele nummer achtergelaten.)
ok, prima, dus ik de hele dinsdag bereikbaar geweest, geen telefoon!
Dinsdagavond: ik bel weer, ruim 10 minuten a 10ct per minuut,
aardige mevrouw aan de telefoon, zelfde verhaal, zij ziet dat ik maandag heb gebeld, kan hoogstens nog een berichtje (call) vastleggen.
ik leg uit dat ik vanwege die spoed wel een tel. had verwacht, zegt ze “die mijnheer had dat niet mogen / kunnen zeggen, we hebben geen mogelijkheid een prioriteit mee te geven”
waaat ??? dus ik wordt hier gewoon voorgelogen!
ik zeg nog tegen haar, ik wil snel worden teruggebeld,
zij: “binnen enkele dagen”
ik vraag: “hebben jullie geen spoedprocedure?? korte lijn ivm speciale omstandigheden?
zij “nee, hebben we niet”
dus zij legt een nieuwe call aan voor de 2e lijn (jaja)
ik benadruk nog even dat het niet vrijdag moet worden, dan kan ik beter annuleren!
zeg nog “zet dat maar in die call!”
ok, ik wacht wel weer af!

vanochtend: vrijdag 21 dec.
ik bel maar weer eens, weer een aardige mijnheer,
aardig is leuk, maar brengt me schijnbaar nergens.
zelfde verhaal, “vastgelopen in het systeem”
alleen nu is het een uitzondering, waar het afgelopen maandag wel vaker gebeurde de laatste tijd. BULLSHIT, wat moet ik geloven??
kan me dus ook niet verder helpen, wel een call aanmaken (hahaha).
die komt vervolgens weer netjes onderaan de lijst!
“binnen enkele dagen teruggebeld worden” is schijnbaar “het duurt minimaal 5 WERKdagen voordat ze tijd voor U hebben!
ok, ik zeg prima, annuleer dan maar
“dat kan niet, moet binnen 7 dagen”
ja, maar deze annulering is dus vastgelopen in MIJN systeem, dus ik doe hem nu!
nee zegt ie, het kan gewoon niet!

ik werk zelf op een helpdesk, elke call wordt vastgelegd.
de afhandelingstijd wordt gemonitord,
elke call krijgt een prioriteit mee, deze kan tussentijds worden gewijzigd
we hebben korte lijnen (spoedprocedure) voor uitzonderlijke zaken
en jullie zijn profesioneel ???

er zitten op genoemd adres soms 2, soms 3 kinderen, ze hebben een TV en laptop en vooral heel veel vrij deze periode!
mevr. moet enkele dagen werken in deze periode
(in de zorg, dialyseverpleegkundige, dat gaat 24/7 door want die mensen zijn 24/7 ziek!)
zij wil met kerst daar de beschikking over TV en internet
ik ga wel een dongel voor haar halen bij KPN!

jullie ook heel fijne feestdagen gewenst!

mbt de waardering:
snelheid : 1 !! waardeloos!
vriendelijkheid : 8 , want toegegeven, vriendelijk zijn ze zeker aan de telefoon voor die 10 ct per minuut!!
oplossing 1 !! want die kunnen ze niet bieden. een call aanmaken ja! maar daadwerkelijk iets in gang zetten?? geen spoedprocedure? geen prioriteiten toekennen?? m’n neus!

morgenochtend een monteur met installatiepakket en morgenavond internet en TV
doe maar eens wat jullie beloven in al die mooie reklames

Alle klachten die gemeld zijn door FastFriend