Klacht: Bestelling kapot/ werkt niet

op 18 oktober 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Beste,

Graag wil ik laten weten dat mijn bestelling niet voldoet aan de eisen.
Het hoesje die ik besteld heb was al kapot toen ik hem open maakte.
De achterkant zat los van de zijkant.
De telefoonhouder voor in de auto, heeft een plakrand… Dit plakte niet en is dus gelijk niet bruikbaar.

Graag hoor ik van u of er evt vervanging gestuurd kan worden.

Groeten Charissa

Nieuw product

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Charissarehling

1 maand geleden - Krijg ik nog reactie op mijn klacht?

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 18 oktober 2016 om 22:53 geantwoord

Beste klant,

Onze oprechte verontschuldigingen voor het eventuele veroorzaakte ongemak. Wij zullen onmiddellijk een herzending voor u regelen. U hoeft het product niet te retourneren.
- magnetische auto dash mount bal dock standhouder voor de Galaxy S3 S4 S5 aantekening 2 3 4 smartphone iPhone 4s 5s 6 plus
- dubai® luxe super dunne glans acryl spiegel dekken terug plating metalen frame full body case voor de Samsung Galaxy S5

Let op: de verwerkings zijn identiek aan uw eerste bestelling.

Begrijp dat de vervangende bestelling wordt verzonden via Airmail, de verzendtijd is ongeveer 10 tot 20 werkdagen.

Zodra we uw bestelling verzenden, sturen we u een e-mail met daarin de naam van de koerier en het referentienummer van het pakket. Wij danken u voor uw begrip.

Nogmaals onze excuses voor het eventuele ongemak. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Carla
www.miniinthebox.com Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Charissarehling