Klacht: Bestelling kan niet worden uitgeleverd, wel betaald

op 05 augustus 2016 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Online een bestelling gedaan, na een dag kreeg ik een mail dat de bestelling niet kan worden uitgeleverd. Waarom is het dan überhaupt nog mogelijk om te bestellen? Zoals ik hier lees ben ik niet de enige. Doe er wat aan.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terug gestort krijg, en zo snel mogelijk aub.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 05 augustus 2016 om 11:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jaklien,

Wat vervelend om te vernemen dat het bestelde artikel niet meer uit voorraad geleverd kon worden. Op het moment van bestellen kan het voorkomen dat een betalende klant in de winkel met het artikel de deur uit loopt. Op dat moment kan een betaling elkaar gekruist hebben en ontstaat er een voorraadverschil. We zullen daarom het volledige aankoopbedrag terug laten storten. Mijn verwachting is dat het begin volgende week op je rekening staat.

Ik hoop zo je klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.

Met vriendelijke groet,

Perry Sport Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door dekoningj