Klacht: bestelling jas Superdry

op 21 september 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik stort het geld op de rekening en doordat het pakket nog niet in mijn bezit is bel ik naar de bureau maar daar hebben ze van het nr dat ik doorgekregen heb niets gehoord nr 9498748 en ik krijg een mail dat het pakket verzonden is wat is er gaande ik wil dan wel mijn geld terug

Als ik het pakket zie dat ik besteld en betaal heb

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 28 september 2017 om 12:22 geantwoord

Geachte mevrouw Rateau,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen. U kunt hen bereiken via: https://www.dressinn.com/mode-winkel/contacto voor meer informatie over uw bestelling of een eventuele terugboeking.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Sofieco