Klacht: bestelling is volledig ontvangen maar zonder factuur

op 05 september 2018 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bax-shop.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bax-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bax-shop.nl

Heeft op 06 september 2018 om 13:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marie,

bedankt voor je reactie. Fijn om te vernemen dat je de bestelling nu compleet in huis hebt. De factuur zal ik per e-mail naar je toesturen.
Onze klantenservice loopt een beetje achter met het beantwoorden van de e-mails. Ik zie dat je vanochtend een reactie hebt ontvangen. Berichten die worden geplaatst op klacht.nl komen terecht bij het webcare-team en kunnen vrij snel worden opgepakt.
Ik hoop dat het zo duidelijk is en wens je nog een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,

Amanda - Bax Music

Alle klachten die gemeld zijn door MH33