Klacht: bestelling is volledig ontvangen maar zonder factuur

op 05 september 2018 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na mijn bestelling heb ik geen bevestiging ontvangen (ook niet in de spambox) en bij de levering zat ook geen factuur. Wel ook vreemd dat jullie wel via deze website reageren, maar niet op mijn email.

Gewenste Oplossing:

Als ik een factuur heb ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bax-shop.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bax-shop.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bax-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bax-shop.nl

Heeft op 06 september 2018 om 13:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marie,

bedankt voor je reactie. Fijn om te vernemen dat je de bestelling nu compleet in huis hebt. De factuur zal ik per e-mail naar je toesturen.
Onze klantenservice loopt een beetje achter met het beantwoorden van de e-mails. Ik zie dat je vanochtend een reactie hebt ontvangen. Berichten die worden geplaatst op klacht.nl komen terecht bij het webcare-team en kunnen vrij snel worden opgepakt.
Ik hoop dat het zo duidelijk is en wens je nog een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,

Amanda - Bax Music

Alle klachten die gemeld zijn door MH33