Klacht: Bestelling is niet binnen gekomen

op 02 mei 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Hallo,
ik heb een bestelling geplaatst op 27-03-2017 en ik heb op 07-04-2017 mail gehad dat hij maximaal 28-04-2017 binnen zou komen maar hij is nog niet binnen.
Op mijn account van miniinthebox.com kan ik geen ticket (klacht) sturen omdat mijn bestelling niet tussen “Mijn Bestellingen” staat, maar het is al wel betaald.

Mijn bestelling nummer is: 26986030
Mijn trackingnummer is RX249732372CH

Ik zou graag mijn bestelling nog binnen krijgen of mijn geld terug

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 02 mei 2017 om 19:47 geantwoord

Beste Simoné Franzen,

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Het is zeer ongebruikelijk dat u uw zending nog steeds niet hebt ontvangen.

Wij zullen een herzending van uw pakket voor u regelen via de traceerbare Airmail, omdat we denken dat uw zending bij de douane ligt, of kwijt is geraakt tijdens het transport. Maar vriendelijk verzoeken wij u het tweede pakket te weigeren indien het oorspronkelijke pakket later wordt afgeleverd door uw lokale postkantoor.

Let op: de verwerkings- en verzendtijden zijn identiek aan uw eerste bestelling.

Nogmaals onze verontschuldigingen voor de vertraging en enig ongemak dat dit wellicht heeft veroorzaakt. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Carla
www.miniinthebox.com