Klacht: Bestelling is geannuleerd, retourbetaling volgt niet

op 28 september 2016 over Maat-Webshop.nl in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 7 maart heb ik een levering gevraagd en betaald via Ideal voor totaal 81,50. De levering zou op 1 april plaatsvinden. Er is echter nimmer geleverd. Telkens kreeg ik (na meerdere mailtjes) een nieuwe leveringsdatum. Eind juli heb ik aangegeven, dat ik geen vertrouwen meer heb, dat de levering überhaupt ooit zal plaatsvinden. Op 1 augustus is mij per e-mail beloofd het bedrag te retourneren. Echter tot op heden heb ik dit bedrag nog niet ontvangen. Ook wordt er geheel niet gereageerd op emails. Gezien de vele vergelijkbare opmerkingen op deze site, betreft het hier een standaard fraude-methode

Gewenste Oplossing:

indien geld retour staat op mijn rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Maat-Webshop.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Maat-Webshop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hulstrob