Klacht: Bestelling internet

op 18 mei 2020 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nadat mijn bestelling te laat werd geleverd (ipv binnen 2 uur ophalen in de winkel werd het een aantal dagen) heb ik dit artikel gewoon in de winkel gekocht. gelukkig was deze voorradig. Vervolgens de klantenservice geprobeerd te bellen, maar deze zijn onbereikbaar. Uiteindelijk is de bestelling wel bezorgd, ondanks mijn annulering. Na inmiddels 3 a 4 mailtjes dat ik deze heb geannuleerd (waarop ik geen reactie krijg), krijg ik nu wel een mail van afterpay ivm de betaling die dus nog openstaat bij hen. Uiteindelijk de winkel gebeld die dezelfde ervaring hebben met de klantenservice. Zij hebben mij het advies gegeven om de trap op te halen om vervolgens te retourneren via een postnl punt. Pas dan annuleert afterpay deze ook. Retourneren via de winkel kan niet.

Wanneer ik niet zelf omslachtig mijn te laat geleverde bestelling moet retourneren

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stef1405