Klacht: bestelling gowhite

op 16 juni 2017 over Alektum incasso in de categorie Incassobureaus

kreeg een pakketje van jullie waarin ik een bestelling zou hebben geplaatst. Betreffende factuurnummer R401240638, bedrag €67. Deze bestelling is door mij niet geplaatst en ik verzoek u vriendelijk deze bestelling zo spoedig mogelijk in te trekken. Ik weiger de factuur en de verzendkosten dan ook te betalen en wens ook geen aanmaningen en/of pakketten meer op mijn adres ontvangen van de Aliaz Cooperation SIA en ook niet van Gowhite C/O Aliaz. Graag zie ik ook dat mijn gegevens uit uw database worden verwijderd. De bestelling zal worden geretourneerd naar:
GoWhite C/O Aliaz
P.O Box No 7044
Eesti Post AS/Omniva
Pallasti 28, 10001 Tallinn, Estonia

als het opgelost wordt

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Alektum incasso over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Alektum incasso in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Alektum incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alektum incasso

Heeft op 20 juni 2017 om 09:47 geantwoord

Geachte heer Yavuz,

Alektum Group deed in het verleden de zowel de facturatie als de incasso voor dit bedrijf. Sinds enige tijd, verricht Alektum Group deze werkzaamheden niet meer.

U zult zich voor details omtrent de factuur die u onlangs ontving, tot het bedrijf zelf, moeten wenden. Alektum speelt hierin geen rol meer.
Alektum Group heeft u ook nooit aangeschreven, het is ons totaal onduidelijk hoe uw klacht kan gaat over Alektum Group, terwijl u in de titel duidelijk aan geeft dat het gaat om Go White ?

Hopend u voldoende te hebben geinformeerd,

Alektum Group B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door kader yavuz