Klacht: Bestelling geweigerd, binnengekomen bij speelgoedbos, maar geen geld terug.

op 22 augustus 2016 over Speelgoedbos.nl in de categorie Internetshops - Speelgoed

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

6 of 7 juni heb ik een bestelling gedaan bij speelgoedbos.nl

Omdat het erg lang duurde voor het bestelde geleverd werd, en onze klant het voor de verjaardag van dochter in huis wilde hebben, heb ik na anderhalve week het item elders besteld, en speelgoedbos laten weten dat ik als het item alsnog binnen zou komen het geweigerd zou worden en terug zou komen.
Het is uiteindelijk 15 of 16 juni geleverd, geweigerd door onze klant, en terug bij speelgoedbos (daarvan heb ik een bevestiging gekregen van speelgoedbos zelf) , maar ik krijg nog steeds mijn geld niet terug……. Het gaat om een bedrag van 24,91

Ik ben hier nu al zo lang mee bezig dat ik hoop dat jullie iets kunnen bereiken,. Dit is echt een bijzonder klant onvriendelijk bedrijf!

Krijg ook geen reacties meer op mijn mails. (de laatste was van 4 weken geleden. Daarin staat dat het geld teruggestort zou worden.)
maar is dus nog steeds niet bijgeschreven.

Gewenste Oplossing:

Als ik de 24,91 op mijn rekening heb.

Alle klachten die gemeld zijn door Biancakreuk72