Klacht: bestelling geplaatst van 96.90 euro

op 16 september 2017 over 6deals in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onderstaande mail ontvangen van 6deals en betaling voltooid op 9 september 2017 tot op vandaag nog niks ontvangen!!!!
Gisteren contact opgenomen met 6 deals kerel aan de lijn beloofde me direct een trackin nr te sturen, nooit ontvangen!!!
Geef nog tot einde van de volgende week en dan stap ik naar de politie met alle gegevens van 6 deals en de bewijzen en ga officieel process verbaal laten opstellen ik stel jullie voor hetzelfde te doen!

Wil ook via deze weg dat de klacht behandeld word als dat kan !

Geachte heer/mevrouw johnny van wezel,

Uw betaling is succesvol verlopen. Het bedrag van 96.90 EUR is overgemaakt aan 6deals.

Transactiegegevens

Bedrag: 96.90 EUR

Omschrijving: Order ORD201717041

Met vriendelijke groet,

Het 6deals team.

Gewenste Oplossing:

geld terug en of ladder

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar 6deals over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door jones99