Klacht: Bestelling geplaatst niet geleverd, geen antwoord

op 27 september 2016 over Wrapfolie.nl in de categorie Internetshops - Huishoudelijke artikelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Maandag 12 september een bestelling geplaatst die binnen 24 uur geleverd wordt, nu 8 dagen verder geen bestelling gezien.

Meerdere malen proberen het bedrijf te contacteren. Bellen/ mailen, geen antwoord. Telefoon wordt niet beantwoord. Probeer iedere dag op een ander tijdstip te bellen

Gewenste Oplossing:

Graag de producten leveren die besteld zijn, vind het niet erg om te wachten wil wel op de hoogte blijven.

Bericht van Wrapfolie.nl

1 maand geleden - Misschien een pluspuntje om aan te geven dat dit traject is afgehandeld. Als ik het goed heb heeft u of de producten ontvangen of uw geld gecrediteerd gekregen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Wrapfolie.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door EdwinPG