Klacht: Bestelling geplaatst betaald maar niet ontvangen en inloggen onmogelijk

op 27 juli 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb op 15 juni een bestelling geplaatst bij miniinthebox.com geld is direct afgeschreven en de bestelling zou binnen 14 dagen verzonden worden. We zijn nu 5 weken verder en ik heb nog steeds geen bestelling ontvangen. Contact opnemen met het bedrijf is onmogelijk. Ik moet inloggen met mijn account maar wanneer ik mijn emailadres invoer zegt hij dat het onjuist is.echter heb ik wel de bevestiging van mijn bestelling met ordernummer nummer op dat emailadres ontvangen. Ook ontvang ik daar vrijwel iedere dag reclame op maar met inloggen kennen ze het desbetreffende emailadres niet. Een mail sturen zonder in te loggen is me na uren zoeken ook nog niet gelukt. Een erg vervelende situatie.

Wanneer ik weer in kan loggen op in mijn account en de levering ontvang of het totaalbedrag terug ontvang.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

MiniInTheBox.com

Heeft op 27 juli 2016 om 23:15 geantwoord

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Chan89