Klacht: Bestelling geplaatst, betaald en status bestelling is nergens terug te vinden

op 26 juni 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Op 9-6 een bestelling geplaatst bij MiniInTheBox, betaling gelijk gedaan. Per email bericht ontvangen dat mijn order #24388432 is verzonden. Echter als ik dit order nummer ga bekijken is status 0! Niks onderweg, kan niks checken, kan nergens een telefoonnummer of mail adres vinden waar ik mijn vraag / klacht kwijt kan.

Ik ben tevreden als ik of mijn bestelling heb ontvangen of mijn geld terug krijg!

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 26 juni 2016 om 23:02 geantwoord

Geachte mevrouw de Jong

Bestellingen die met de voordeligste verzendmethode (Super Saver)worden besteld, hebben een verzendduur van tot 20 Werkdagen (4-5 weken). Dit wordt duidelijk vermeldt bij de bestelling. De tracking nummers zijn slechts registratienummers die niet altijd gevolgd kunnen worden. Deze pakketjes worden met normale brief-luchtpost verzonden.
Heeft u nog even geduld.

Mvrgr.

Klantenservice Miniinthebox

Heeft op 27 juni 2016 om 10:26 geantwoord

Beste klantenservice,

Bij het plaatsen van de bestelling heb ik nergens kunnen lezen dat het 4-5 weken zou duren. Het aantal weken is op zich geen punt, alleen vind ik het vreemd dat in de email bevestiging staat dat de status op elk moment te controleren is op mijn account. Dat is dus niet zo.
Als ik op mijn account kan terug vinden dat bestelling onderweg is dan zouden jullie mij niet meer horen! Dan had ik deze klacht ook niet geplaatst. Het is toch raar dat je via een klachtenlijn alleen contact kan krijgen met jullie organisatie. Overal staat dat je via je order/bestelnummer je bestelling kunt volgen, maar in dit geval staat er \"geen bestelling onderweg\". Dat is toch op z'n minst een vreemde gang van zaken want er is wel degelijk een bestelling onderweg, ongeacht het aantal weken dat bestelling onderweg is!

Mvg,

Natasja de Jong